• juli 2019

Niet zeker coördinaten kloppen - ze brachten ons naar een privéboerderij ongeveer 500 meter verder naar het westen! De juiste plaats ligt nabij het centrum van het dorp. Zeer rustige, gratis diensten, waaronder twee ehu. Ideale overnachting.

• april 2019

Ik begrijp de hoge score voor deze auto niet, tenzij het de gratis elektriciteit is. Het is in een zijstraat in een heel klein dorpje met weinig te bieden. Het zou heel gezellig zijn met 6 busjes op zijn zachtst gezegd.

• december 2018

Bezocht op 23 en 24 december 2018. Prima overnachtingsplaats. Vanwege de kerstdagen waren bijna alle huizen met lichtjes en dergelijke versierd, leuk om te zien. Hierdoor wat levendigheid in het plaatsje. Loospunt vuilwater niet gevonden, maar misschien stond er een camper op geparkeerd.

• juli 2019

• april 2019