Helaas kunt u hier niet langer blijven

womo17

heerlijk rustige plek met leuke plekjes om rond te kijken, overdag activiteit in het haventje s avonds uitgestorven en privé we komen hier graag terug. het strandje verderop was ook leuk maar erg winderig en druk, hier beschutting en rust dus voor ons werd het deze.

• september 2021

heerlijke plaats om te staan aan een verlaten steengroeve in de rug en zicht op de inham, heel rustig en zeker gaan wandelen, leuk om de kliffen af te wandelen en het dorp te bezoeken. Stonden er alleen maar meer dan genoten.

Helaas kunt u hier niet langer blijven

• september 2021