• oktober 2021

Kleine plek, met achter je huizen. Nergens staat op het moment dat je hier zou kunnen verblijven. Door de sterke stank die er hing een andere plek gaan opzoeken. Er zijn vele mooiere plekken dan deze binnen 50km langs de kust.

• juli 2021

prachtige sprookjesachtige plek. echt vrij en direct aan de zee. door het zeewier een zware lucht waardoor we na anderhalf uur toch besloten verder te gaan. had de wind anders gestaan, dan waren we heerlijk gebleven!

• juni 2021

Heel charmant met prachtig uitzicht. Stonden hier 11 en 12 juni, zaterdag was opmerkelijk drukker van passage en bewonders vd huisjes nabij.

• oktober 2021

• juli 2021