Restaurant L'Archange

Huisnes-sur-Mer, Manche, Normandië, Frankrijk

• juli 2024

Prima plaats voor bezoek. Tip: Geef duidelijk door voor welke camper je betaalt... Kwamen om 23.00u aankloppen om betalingsbewijs te tonen. 🙄 Hiervoor mijn 2 sterren. Nochtans hadden we er ook gegeten (geen aanrader.)

Joynmi

Dit was een geweldige plek om te stoppen voordat we Mont-Saint Michel gingen bekijken. Het café was gesloten toen we gingen, dus we konden niets kopen. We verbleven op de parkeerplaats en er was een prullenbak, maar verder niets. Absoluut prima voor een overnachting als je zelfvoorzienend bent.

yragnellesj

Alles is al gezegd. Een aanrader voor een bezoekje aan het eiland met de abdij. Ook leuk om een rondje te fietsen langs allerlei dorpjes.

• juli 2024

• Rue du Pont Landais 3