We kwamen hier langs. Een mooie plaats. Vlak met asfalt. Toilet en water aanwezig. Maar met een hoogte beperking van 2,10 m!! Dus niet echt een camperplaats! Daarom ook helemaal leeg.

• juli 2021

parkeerplaats niet toegankelijk voor campers hoger dan 2 meter

• juli 2020

Een 9 voor het uitzicht en het strand aan de ‘voordeur’. Er zijn 3 parkings op deze plek. Op de middelste (naast de weg) heb je absoluut het beste uitzicht. Op het grasveld daarnaast kun je daarentegen weer hete buiten zitten. ‘S Nachts zeer rustig.

• juli 2021

parkeerplaats niet toegankelijk voor campers hoger dan 2 meter