Castel Camping Le Brévedent

Le Brévedent, Calvados, Normandië, Frankrijk

echt een heel leuke camping! geweldig sanitair, ruime plekken op gras, groot restaurant, sommige plekken aan het water (vijver) heel geschikt voor gezinnen! leuk zwembad en veel gezinsdouches… Wij hadden alleen maar regen, maar toch heel tevreden op deze camping!

fossicker

Zeer aardige dame bij ontvangst. De ligging aan de vijver leuk. Maar wat een lawaai uit het zwembad, en ‘s avonds vanuit het restaurant van gillende kinderen…tot in ieder geval 23 uur. 1 van de 3 sanitair gebouwen was nieuw, de andere 2 verouderd

Map
Green Key eco-label