1 nacht. Verouderd sanitair. Ijskoud water, niet leuk met 2 kinderen. Balie gesloten om 19u. Volgende dag gemeld maar waren niet begripvol. enige tegemoetkoming had gepast geweest. 15 min stappen van centrum.

BeestvanLeest

Prima camping om le treport te bezoeken. in de winter is alleen het sanitair gebouw bij de receptie open en als je dan achteraan staat is dat best een stuk lopen. douches waren niet altijd even warm.

Olli.ontour

Dit is de tweede keer dit jaar, dat we op deze camping zijn. Op loopafstand van de haven, waar je lekker kunt eten. Camping is meer dan OK. Maar het sanitair is nu echt aan vervanging toe. Anders hadden we 4 sterren gegeven.

Camping Municipal Paradis les Boucaniers