• juli 2019

goed om de overblijfselen van de Keltische vesting te bezoeken, maar verder is er niets te beleven. Midden juli en toch zijn we hier helemaal alleen. verder gereden om te gaan slapen.

• mei 2018

Zeer rustige plaats voor 3 kleinere campers aan het Camp Celtique de Bierre dat door scholieren en vrijwilligers gerestaureerd wordt. Niets spectaculairs maar toch een bezoek waard. Opgelet: de toegang tot de parking is redelijk smal door een uitstekende constructie aan de boerderij.

• juli 2019

• mei 2018