De kerkklok is stil tussen 19:00 en 07:00, nadat die op deze twee tijden uitgebreid geluid is. Tussen 07:00 en 19:00 uur wordt met zoveel slagen het volle uur gemeld. Elk half uur nog eens met één slag. Wij stonden hier alleen.

• juli 2020

Zeer rustige CP tussen de kerk en gemeentehuis. Mooie beplanting keurig dorp. We stonden alleen erg mooi geen voorzieningen prima voor een overnachting

• januari 2020

Niet zeker of het nog steeds is toegestaan. Geen tekens en de indeling rond de kerk lijkt heel anders dan op de foto. We bleven rijden.

• juli 2020

• januari 2020