Prima camping. We werden vriendelijk ontvangen. Het dorp is om de hoek. Oké, het sanitair is verouderd, maar heel en schoon. Alleen jammer dat er geen dumpplek is voor het grijze en zwarte water.

• september 2021

prima plek, was erg rustig. sanitair proper maar kan wel zo het museum in. leuke indeling en van de weg hoor je niets. we stonden hier twee nachten. veel te doen in de omgeving, railfietsen was erg leuk geen stort voor afvalwater, chemisch toilet kan je in het museum lozen. .

• augustus 2021

prima camping. Rustig en voldoende plek. Rest hieronder klopt qua sanitair. Veel vertier mogelijk! kayak, klimbos en heuvels bij de rivier.

• september 2021

• augustus 2021