Aire de Pont d'Ouilly

Pont-d'Ouilly, Calvados, Normandië, Frankrijk

• juli 2024

Een prachtige CP aan de rivier L’orne. Hoge heggen geven juist veel privacy. een klein minpuntje is het ontbreken van drinkwater. er was wel een kraan bij de WCspoeling maar die combinatie vinden we niet hygiënisch. We komen hier zeker terug.

De-Bruintjes

Fantastisch, deze plek! Heerlijk aan de rivier gestaan, prachtig uitzicht op de koeien. Alles in orde hier, leuke fietstocht gemaakt naar Roche d Oëtre. We stonden in totaal met 6 campers.

• juli 2024

Aire de Pont d'Ouilly