Fantastisch, deze plek! Heerlijk aan de rivier gestaan, prachtig uitzicht op de koeien. Alles in orde hier, leuke fietstocht gemaakt naar Roche d Oëtre. We stonden in totaal met 6 campers.

mastersoftheuniverse

Nu in februari heerlijk stil, ruime plekken. Dorp dichtbij met wat winkels en restaurants. Redelijk wandelgebied. Er staat op het terrein ook een groot afdak met picknicktafels. alleem de wc-kraan en gewone kraan dicht bijelkaar lijkt me niet erg hygienisch.... dus ff rekening mee houden

ankie

prachtige plek, heerlijke overnachting gehad, zeer rustig en pittoresk - geweldige mountainbikeroutes in de buurt. Schoonste openbare toilet dat ik ooit heb bezocht in de nabijgelegen stad.

Aire de Pont d'Ouilly