WomoNick

Nergens staat dat dit een CP is. Overal staan borden verboden te parkeren voor campers. En overal staan borden met ‘wegsleepregeling’. Daarnaast staan er campers die daar duidelijk al heel lang staan. Veel troep. Onveilig gevoel, zelfs voor een middagje stad laten we onze camper hier niet achter.

qpr.nl

voor 1 nacht gestaan. makkelijk te lopen naar het centrum. veel gebouwen gezien. cathedrale is zeker de moeite waard. napoleon een groet gebracht. verder weinig geshopt in het centrum wat op maandag middag wel grootste gedeelte open is. geen voorzieningen op de plaats dan alleen afvalbakken.

• Rue Sainte-Amélie

76100, Rouen, Frankrijk