Superstille omgeving en schone diensten Au boron de la vire en ik bevestig dat de bakkerij echt een moordenaar is

• september 2019

prima CP met alle voorzieningen en met asfalt verharding.De aangrenzende parkeerplaats is bij nat weer snel een bagger plek en wordt door veel omwonenden gebruikt,mijt deze als mogelijk.Overdag wat geluiden van de langsgaant verkeer,na zonsondergang wordt heel stil.

• augustus 2019

Fijne plek aan de rivier midden in het rustige dorp. Prima en schoon sanistation. Vlakke plaatsen op gravel. We zijn 2 nachten gebleven.

• september 2019

• augustus 2019