• november 2022

26-09-22. Mooie CP met veel plaatsen, die ook allemaal bezet waren einde van de dag. De CP ligt aan een prachtig plantsoen met een aantal vijvers. Stadje is leuk om doorheen te wandelen. Lozen, water innemen en containers. Een echte aanrader. Gert & Syl

• juni 2018

We waren hier zondag 24 juni. Op de autoparkeerplaats stond een circustent, dus veel auto's op de CP. Nog net ruimte voor 4 campers. Dorp valt tegen. De sanizuil bij de kerk zag er gammel uit, we hebben hem niet gebruikt. Uiteindelijk besloten door te rijden naar Flers.

• september 2016

De sanizuil staat bij de kerk, maar de CP is 300 meter verderop direct aan de recreatie plas. Gereserveerde plaats met borden aangegeven.

• november 2022

• juni 2018