verbleef hier één nacht in augustus 2023 op weg naar de veerboot terug naar Ierland, mooie Aire dicht bij dorpswinkels etc. geen elektriciteit, maar alle watervoorzieningen plus buitentoilet zullen opnieuw worden gebruikt omdat het op mijn route ligt

paddyboyo

Ik geef het geen 5 omdat het diensten mist, maar een prachtig gebied om op het strand te zijn en uit te rusten. Het is zeer ruim en met badkamers.

• mei 2022

prima plek, zou hier zo weer gaan staan. Misschien wel handig om een goede verwijzing naar de afvalbakken te maken.

• mei 2022

• Avenue Léon Jozeau-Marigne