Aire Municipale

Sallenelles, Calvados, Normandië, Frankrijk

Aire Municipale

rustige plek - niet geschikt voor campers > 5,5m - Parc Ornothologique Gros-Banc dichtbij - jetons, bij La Mairie en de winkels

• Rue André Pierre Marie 29

14121, Sallenelles, Frankrijk

• juli 2020

Camperplaats aan de achterkant van de gemeentewerkplaats. De chauffeur van de maaier startte om 6.30u op met het nodige lawaai. Voor de rest rustig tegenover natuurgebied van de Orne.

• juni 2019

Zijn gestopt om water te nemen maar was niet mogelijk. Je moet jetons kopen 2€ voor 10min water bij het toerisme buro maar dat zien we niet, of bij de bakker, ook niet gevonden. Dus dan maar doorrijden zonder water. Wc lozen wel mogelijk gratis.

• augustus 2017

Hier overmacht op 12 en 13 augustus. Campers tot 6,5 meter kunnen er zeker staan. CP achter gemeentehuis aan een weg met lokaal verkeer. Niet bijzonder druk. Wij hadden er geen last van. Verder kan je hier prachtig wandelen. We zijn door het schorren gebied naar Merville Franceline place gewandeld.

• juli 2020

• juni 2019