Tieti

Helaas met 34 graden weinig schaduw maar verder prima. Is wat saai en weinig creatief maar schoon en hartelijke ontvangst. Wij betaalde € 19,50 voor 2 personen incl stroom . Dorpje met bakker op loop afstand .

• juli 2020

Zonder stroom toch echt maar 13€ betaald. Is camping met veel vaste bewoners waar niets te beleven is. We stonden aan het eind van de camping met vrij uitzicht over de velden. Schoon sanitair, geen zeep of desinfectans. Geen warm water voor de afwas.

• juli 2020

Nog geen foto's