Aire de Camping-Car Les Mouettes

Veules-les-Roses, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

• juni 2024

mooie camperplaats maar zonder voorzieningen (enkel grijs water lozen). Maar je mag op de camping aansluitend van alles gebruik maken. Te voet naar centrum is goed te doen, bergaf heen en klimmen terug. Leuk stadje met mooie wandelparcours langsheen de rivier. Incheck gesloten tss 12.30 en 14.00 uur

RikBlank

endroits étroit pas de courant et pour vider la cassette il faut aller au camping car l'aire de vidange ont peut pas et comme sur des photos l'aire de vidange et sale.franchement ça vaut pas se prix il nous prennent pour des américains. jammer

christophe43

Niet onze cp, smalle plaatsen op ik denk een voormalige parkeerplaats van de camping, we zijn op de camping gaan staan die zeker een aanrader is.

• juni 2024

Aire de Camping-Car Les Mouettes