gesloten, kan geen enkele ster geven, ook al was deze open. totaal tijdverspilling om het te vinden. zal niet snel naar dit gebied komen. Oké, nu moet ik het een ster geven om te posten

California-biker

geschikt gebied gezien de prijs, toegang tot de zee heel dichtbij geen service afgezien van de vuilnisbakken vanavond zijn we met 15 campers

• augustus 2021

zanderige camperplaats in een nietszeggende omgeving. 6 min lopen naar het strand. €5 per nacht. Alleen vuilnisbak gezien.

• augustus 2021

Aire de Camping-Car La Platère