Camping Au Port-Punay

Châtelaillon-Plage, Charente-Maritime, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Mooi gelegen goed onderhouden camping aan de rand van het dorp. Zeer vriendelijk ontvangt door Nederlandse eigenaresse. 200 meter van de boulevard met gezellige eetgelegenheden. Mooi fietspad langs de kust naar La Rochelle (17 km) zonder hindernissen. Kort om we komen zeker nog een keer terug.

Hans251

Wij waren voor de tweede keer op deze camping, en ze verdienen wederom een 10.

Hans251

Wij waren voor de tweede keer op deze camping, en ze verdienen wederom een 10.

Map
Green Key eco-label