Wat een geweldig mooie plek. hier heb je alles wat wij als naturist nodig hebben. ruime plaatsen, heerlijk zwembad, fijne douche, mooie fietsomgeving, mogelijkheid om te eten, brood op bestelling en heerlijk rustig.

Johan-en-Anita

Mooie camping bij een oud kasteel. Sobere voorzieningen. Fijne omgeving om te fietsen. Prijs per nacht (€ 29,60 per nacht) vinden wij hoog.

• mei 2022

Prachtige natuur camping Idyllische plek. Zeer ruime rustige plaatsen Zeer vriendelijke gastvrije eigenaren . Via mooi fietspad is Bordeaux te bereiken (40 km) Leuke pittoreske dorpen eromheen Diverse Chateaux waar je wijn kunt proeven en kopen Ook op dit Chateau. Sanitair voldoende

• mei 2022

Camping Chateau Guiton