Half oktober 2023 stonden we een paar dagen op deze plaats. Deze cp heeft eigenlijk alles wat je maar kunt wensen. Op twee plekken stroom, een functionele sani en........rust. Aanbevolen voor rustzoekers. Als je voor de winkels in het dorp komt, heb je pech. Die zijn er niet.

• oktober 2022

Hele mooie, haast sacrale plek in moeder natuur. Zalige rust, haast is hier een onbekend begrip. Houden zó!!

harrysnakkers

we stopten hier om de diensten te gebruiken, maar het ziet er een zeer rustige plek uit met veel schaduw onder de bomen. de kerk is zeker een bezoek waard met enkele zeer oude fresco's aan de muren.

• oktober 2022

Aire Municipale