• december 2019

De nieuwe plaatsen waren afgesloten, 100m verder prima camperplaats met ook nu op 15 december volop water. en dat gratis dank aan de gemeente Mauleon.

• september 2019

zeer goed, een servicegebied met leeg en gratis water en twee locaties. vervolgens op 200 m een parkeerplaats met 7 plaatsen gescheiden door gras. prachtig park met bomen om verder te lopen.

• juli 2019

Zero gebied 3 locaties in de buurt van vuilniscontainers we zijn verre van de foto's op de site camper verdienen een minimum zijn ook consumenten voor uw beroepen heren gekozen.

• december 2019

• september 2019