• oktober 2022

we hebben hier heerlijk gestaan voor een drol tussen de wijnranken in herfstooi stonden te pronken.Wat een.genot zô landschap. heel aardige mensen.vlakbij op.2km.van een.bekend kasteel. met de fiets naar Bergerac,ongeveer 7 km.

• september 2021

Een simpele grote parkeerplaats aan de wijngaarden van een dorpje, waar ze de Bergerac wijnen promoten.

• april 2018

Gratis. Eenvoudige mix-parking. Geen service, geen winkels. We konden er de nacht doorbrengen. Heel goed om het kasteel te bezoeken en naar de wijnkelder te gaan voor het proeven en kopen van wijn.

• oktober 2022

• september 2021