Leuke tussenstop om gratis de A63 op of af te rijden. Kleine bakkerij naast het kerkplein met grote croissants voordat je weer op pad gaat.

Aloha33

inderdaad rustige plaats om te overnachten. Eind mei stonden we hier met 11 campers. Laat het midden van het plein vrij zodat een lijnbus kan passeren. Jammer genoeg is kraantje aan buitenkant toiletgebouw afgesloten.

Keymobyl

leuke plek voor overnachting maar laat de eerste 10 meter vrij we werk om 7.30 wakker gemaakt door de buschauffeur dat we op ze keer punt stonden die staat niet aan gegeven dus hou die plek vrij toilet 🚻 is in het gebouwtje voor de kerk

• Rue de Blassions

40410, Pissos, Frankrijk