Helise

Tja het is wat; voor 15 euro krijg je hier een plaats voor twee personen + 10 ampere stroom + water + luxe toiletten (met toiletpapier) + warme luxe douches + afwasruimte met warm water + gratis WIFI rond de receptie – als er een persoon extra is of een hond blijft het gewoon 15 euro. Zonder stroom 10 euro. Na twee jaar Covid en nu Ukraine zijn er weinig toeristen en heeft het geen zin om een zwembad wat aan stroom per week 500 kilowatt gebruikt open te houden. Re onderhoud; inderdaad loopt dat achter mede ivm de opvang van 19 Ukrainse vluchtelingen in de appartementen en de gepensioneerde leeftijd. Ik hou me aanbevolen voor iemand die het beter kan. Groeten, Kees Kooiman (eigenaar)

Camping Moulins de la Vergne