• februari 2024

Heerlijke camping om tot rust te komen. Schoon sanitair, heerlijk zelfgebakken brood. Veel fluitende vogeltjes. Prachtig wandelgebied, erg weinig verkeer.

• januari 2024

Het klonk goed en daarom een stevig stuk doorgereden. Helaas was het hek dicht met bericht tót 22 Jan. gesloten. Geen overloopveldje. Teleurstellend.

Loek_en_Judith

Beste Loek en Judith, Helaas zijn wij door een onverwachte gebeurtenis genoodzaakt onze deuren een aantal dagen te sluiten. We schreven het adres van een andere camping op ons hek. Wij hopen dat je het gevonden hebt en ondanks deze tegenslag toch een fijne vakantie hebt gehad. Met vriendelijke groeten, Patrick en Joka

Tonnie2300

Beste Tonnie, Hartelijk dank voor deze prachtige recensie! Groeten, Patrick en Joka

• februari 2024

Camping & Gîtes En Campagne