Dicht bij het centrum gelegen camperplaats. Ruime plekken met een goede betonnen ondergrond. Bovendien goede stroom- en watervoorziening voor een nette prijs.

Hellotours

Met de vorige schrijver eens, zo mogen ze allemaal zijn. Prima CP. Sanitair ontbreekt, maar verdere voorzieningen zijn er. Vlakbij het centrum van dit leuke stadje. Leuke restaurantjes en voor de broodjes bakker op een paar minuten afstand lopen en dat allemaal voor €11 voor 24 uur.

MariusL

zo mogen ze van ons allemaal zijn, ruimte, rechte plaats op betonnen ondergrond, inclusief 220 perfect!

Aire de Camping-Car