• november 2023

Prima overnachtingsplek. Het restaurant bij de oude hallen is vanaf november zondag, maandag en dinsdag gesloten. Wij waren er gelukkig op donderdag; lekker gegeten!

Marion-B

Wij waren hier de nacht van 19/20 okt. 2023. Hoewel eerst veel drukte op de parkeerplaats een hele rustige nacht gehad. Eigenlijk is dit stadje Couhe, niet Valence. Het is best de moeite waard. Vooral de markthal uit 1543 met een leuke brasserie er aan vast is bijzonder.

• april 2023

vandaag geweest. kleine correctie m.b.t. de toegang, er zijn meerdere wegen als toegang b.v. iets verder door rijden vanuit richting Poitier is er ook weer een bordje rechtsaf naar cp. voor wie rust zoekt, doen. jan

• november 2023

• april 2023