Camping Charmant

Verteuil-d'Agenais, Lot-et-Garonne, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

• juli 2024

De meest complete camping die we ooit aandeden. Het ganse gezin ontvangt je in hun vakantie-paradijs. Aan alles is gedacht, het is ontworpen alsof je het voor jezelf zou doen. 💚

• juli 2024

schitterende plaats: heel mooi sanitair, perfecte loosplaats voor campers, gezellige bar met zwembad, lekker eten, vriendelijke eigenaars, info fiets-en wandelroutes ter plaatse, ruime plaatsen. TOP!!!

Camping Charmant