leuke kleine camping, goed sanitair, aardige eigenaren, fraai restaurant, maar ook lawaai van de weg en kleine plekken. wij betaalden voor 3 nachten 76€.

Hanen

Vriendelijk ontvangen in het Engels: hond vriendelijke camping. keurig sanitair, de weg valt reuze mee. Wel gaat de poort alleen overdag open, en tijdens de lunch van 12-15 dicht. De vroege en late wandeling blijven zo erg kort.

M.-Heesters

Geweldige eigenaren, leuk restaurant, geweldig zwembad, we voelden ons alsof we in een spa waren! Zeer schone toiletten/douches. Zou zeker terugkeren

Camping L'Escale Occitane