helaas! juweel van een plekje maar slecht schoon- en bijgehouden. we zijn na één nacht gevlucht. moeilijkste probleem: je moet je toiletcassette maar in het openbare toilet in het dorp legen. uh?? dat zware ding? de receptie dame zag t probleem niet…

CamperEuropa

Helaas kan ik het niet eens zijn met de andere reviews. De eigenaren (Engels) hebben geïnvesteerd in een prachtige uitnodigende website, maar dat was t dan ook. Vervallen en onverzorgd is ons oordeel. 75% van de lampen in het (sterk verouderde) sanitair deden het bijvoorbeeld niet.

Camping La Mise A L'eau