wij verblijven hier nu 2 dagen, en het Sanitair blok is in deze 2dagen nog niet gereinigd en dit voor een 4 sterren camping. Zeer spijtig want deze camping verdient een betere waardering

• mei 2019

Uitstekende site. Grote staanplaatsen. Uitstekend personeel met goed Engels. 2e bezoek en zou terugkomen. Aanvullende trein buiten het kamp om naar Plage of dorp te gaan. Enige nadeel is het eten .. niet geweldig en wat er lijkt duur. Gratis internet.

• juli 2018

mooie camping. vernieuwde sanitairblok. rustige plaatsen. prijs kwaliteit top