• januari 2019

De plaats accepteert nu geen overnachtingen, campers zouden P3 of P4 moeten gebruiken. Tal van tekenen. Skibus toen we bezochten was alleen vanaf P3 opererend dus we verbleven hier, zoals de heuvel naar beneden / van P4 was te steil om te lopen naar het dorp.

• augustus 2015

Goede overnachtingsplek. Ideaal voor uitstapjes in de omgeving (Pic du Midi). Ligt erg schuin maar wel een mooi uitzicht op de bergen en omgeving.

• september 2014

Wij kozen ervoor om te slapen op de parking in het centrum omdat parkeren hier lastig is i.v.m. hellend terrein.

• januari 2019

• augustus 2015