Het is zeker een mooie plek, maar door de storm van het voorbije weekend en de bijhorend wateroverlast was deze plek gesloten. Het terrein stond voor een groot deel onder water.

Marcassin

Mooie plek net buiten de stad. Echt kamperen, zonder oppervlakkig comfort tegen een betaalbare prijs. vriendelijke beheerders. Als ik sommige reacties lees, word ik echt verdrietig

Damiano-M

erg blij met mijn verblijf. zeer aangename omgeving. onderhouden en zeer schoon.. gesnoeide bomen, gemaaid gazon, zwembad, klein droogrek, barbecue, enz. omheind perceel, je voelt je veilig. het gebied is gezinsvriendelijk, er is elektriciteit en afvoer...wat wil je nog meer. ik raad aan

• Chemin des Marguilliers

30300, Beaucaire, Frankrijk