Had graag vanavond ( 22-10) op deze camping willen staan. Echter kreeg een bandje toen ik belde (meerdere momenten over de dag geprobeerd) en van Frans bak ik niets dus maar niet gegokt. Ook de website die aangegeven is werkt niet... Mogelijk is de camping toch al gesloten! Jammer in iedergeval.

RiesenCo

goede camping iig in september. Goed en nieuw sanitair. Ruim van opzet. en net boven een meer gelegen. ideaal voor watersporters.

Rj.pons

Was vroeger camping Auberge..nu camping Cap Ganguise. Groot verschil met vroeger..nu totaal geen toezicht,beleid…erg jammer v deze mooie locatie. Richten zich op massa toeristen ipv orde,netheid en gezag. Voor locatie moeite waard..verder snel doorrijden.

Camping Auberge Le Cathare