Camping Pré Fixe

Geclaimd door eigenaar
More info icon

super locatie....alles klopt hier gewoon....gastvrouw is zeer attent

injti

Hallo, hartelijk dank voor deze prachtige recensie en deze zeer mooie beoordeling op onze camping. Hartelijke groeten. Céline en Cyril

Rob-Vollmer

Hallo Rob, hartelijk dank voor deze prachtige recensie en deze mooie beoordeling op onze camping. Hartelijke groeten. Céline en Cyril

zeer verzorgde kleinschalige camping. Heerlijk om te acclimatiseren tussen onze twee weekse Spaanse Pyreneeën vakantie en weer op weg naar huis. Zeer aardige en behulpzame eigenaren. Camping is vooral geschikt voor camperbusjes en bus campers. 6.5 meter is wel het Max hier.

super locatie....alles klopt hier gewoon....gastvrouw is zeer attent

Map