wij zouden hier gaan staan te smerig zijn toen beland op de camping top camping met zwembad en goede bar waar je lekker kan eten Bakker lopend te doen in dorp 500 m mooi oud dorp

zeepbel

Prima plek om te staan en om Caylus te bezoeken. Toilet en vuilwatertank kan je legen, maar tank geen schoon water: er wordt ws ook de toiletcassette mee gespoeld, want daar is geen mogelijkheid voor. De hele sanizuil zag er ranzig uit. Jammer.

• september 2021

luidruchtig, en een van de vuilere plaatsen, wel toilet, en vuil water te lozen . wij waren hier eind september 2021

• september 2021

• Avenue du Huit Mai 1945 51