Camping Huttopia Lac de l’Uby

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• november 2023

Verblijf van ruim een week. Mooie locatie. Goed sanitair. Zeer tevreden. De voie verte is slecht te fietsen, maar er zijn voldoende geasfalteerde landweggetjes waarop weinig auto’s rijden.

tineenfook

We voelden ons zeer comfortabel! Grote plaatsen, zeer schoon sanitair, zeer vriendelijk personeel en alles omgeven door prachtige natuur.

samaria68

Matig onderhouden camping aan meer met bomen en struiken. Sanitair zeer goed, schoon, geen zeep. Parkeervakken redelijk ruim, niet vlak, kuilen. Zwembadje, restaurant (zeer beperkt). Hond uit langs meer. Supermarkt op 3 km. Centrum 12e eeuw.

• november 2023

Camping Huttopia Lac de l’Uby