helaas vanwege zeer slecht weer nauwelijks gebruik kunnen maken vd faciliteiten. maar er was een warm welkom van een allervriendelijkste eigenaresse. met mooi weer lijkt ons dit een heerlijke camping, midden in de prachtige natuur

Dim

War een mooi plekje om te staan. een prachtig uitzicht en mooie plaatsen. Het sanitair is misschien in een wat ouder gebouw maar ze zijn heerlijk schoon en de douches zijn warm. Jammer dat het weer niet goed was anders waren we graag gebleven

Annejos

een plek uit de duizend. het onthaal geeft je al een fijn gevoel. mooi, netjes, mooie plekken met Haag afgezet, rustig, sanitair heel proper, mooie omgeving, fiets- en wandelmogelijkheden... kortom. je voelt je op vakantie hier. bedankt aan de eigenaars voor de mooie camping. Marc&Ingrid

Camping Saint Martin