We kregen een hartelijk ontvangst door de Nederlandse eigenaresse. Ze is de vriendelijkheid zelve. Niets was haar te veel. Dankjewel voor je meedenken in oplossingen. Wij raden iedereen deze plek aan. Het is een mooie natuurcamping en we komen zeker terug.

MoguT4

Het was heel fijn jullie te mogen ontvangen. Zo aan het einde is het altijd een extra leuke verrassing als er mensen het terrein op rijden. Jullie stonden op een mooi plekje op de heuvel, de douche was warm, de fietstocht mooi en de wasmachine deed zijn werk. Dank jullie wel voor jullie komst en graag tot een volgende keer. Anouk en René

Op doorreis gestopt bij René en Anouk. Geweldig vriendelijk ontvangst. Had nogal geregend, durfde niet in het gras te parkeren. Anouk bood ons een verharde plek naast het sanitairgebouw aan. S’avonds een heerlijke pizza gegeten, huisgemaakt door René. Plek om terug te komen. Pieter en Michele

Rigter

Beste Michèle en Pieter Toen jullie bij ons aankwamen regende het inderdaad behoorlijk wat enige improvisatie vroeg wat betreft een plekje om te staan. Gelukkig is er altijd een oplossing. We vonden het heel fijn jullie te mogen ontvangen en te laten genieten van onze mooie plek en ook onze huisgemaakte pizza's en de croissants voor het ontbijt. René en ik bedanken jullie voor jullie komst en jullie gezelligheid en we zien jullie heel graag terug! René en Anouk

Camping Lagoudalie