Super gastvrije camping. Geweldig goed restaurant begin 2024 nieuwe eigenaren. Restaurant met streekprodukten met een juiste prijs. Douches zijn lekker warm en sanitair is perfekt. wij waren de eerste klanten dit jaar. En voor de gene die dat nodig heeft de wifi is uistekend.

ivanhoo69

geweldige ontvangst, Jean Pierre is erg vriendelijk, de camping heeft grote plaatsen, de toiletten zijn zeer schoon en ruim. Vergeet niet het zeer aangename restaurant met terras en de uitstekende keuken van Françoise. Een aanrader

Camping du Pouy