Verbleef hier afgelopen nacht. Het was mooi en rustig. We waren het enige busje hier. De enige voorziening is vers water maar geen slangaansluiting.

Eternity

Heerlijk, rustig overnacht. 's avonds geen jeu de boule en geen basketbal. Picknickplaatsen, toilet, langzaam stromend waterkraantje en achter het basketbalveld de vuilnisbakken. Kortom een prima hedoogplaats

• september 2021

Niets aanwezig van voorzieningen. ook geen bord dat dit een CP is.

• september 2021

Niets aanwezig van voorzieningen. ook geen bord dat dit een CP is.

• D613

Félines-Termenès, Frankrijk