• december 2023

we zijn gestopt op 30-12-2023. Het ligt op 200 meter van het centrum. als goede tussenstop

Tigro2022

in de buurt van het centrum. dat is mooi. enkele restaurantjes in de buurt. maar noppes stroom noppes water voor de tank. ik weet niet wie die omschrijvingen maakt, maar ze moeten nodig worden aangepast. (sorry) kan iemand mij vertellen wat -campinggedrag niet gewenst- is .

Geinfratse

Mooie Aires, met gemakkelijke toegang en faciliteiten. € 3 betalen met kaart bij m/c. Het oude stadscentrum is zeker een bezoek waard, bereikt u in 10 minuten via een getrapt voetpad en biedt tal van bars, restaurants en winkels door de schilderachtige smalle straatjes. Sterk aanbevolen.

• december 2023

• Boulevard du Colonel Teulié 44