Grote parking voor campers aan de rivier, buiten het dorp. Fantastisch uitzicht op de bergen. Erg rustig. Alleen mogelijkheid om grijs water te lozen, verder niets. Er staat geen betaalautomaat, wij hebben niets betaald. De boer komt regelmatig zijn schapen bekijken.

Happyfeet

Inderdaad voor je gaat wandelen de camper op de parkeerplaats / of langs de weg zetten. En voor de overnachting boven gaan staan. Kaartje van 10 euro is op beide plaatsen 24 uur te gebruiken. Mooie wandeling, goede wandelschoenen zijn wel fijn hier.

Aire Municipale