Nul sterren! Deze plek is het vermelden als camperplaats het melden niet waard. Zo vlug mogelijk doorrijden.

Daniel---Christiane

We kwamen aan in dit gebied met erg warm weer. De parkeerplaats stond vol met... auto's! Geen plek mogelijk en bovendien geen camperplaats aanwezig. Er is slechts één afvoerlocatie. We vervolgden onze weg. teleurgesteld

FredDada

Weinig aantrekkelijk. Voornamelijk kleine en smalle plekken, niet horizontaal. Veel langdurige verblijfplaatsen voor oude busjes. Toilet aanwezig maar smerig. Drinkwater naast toilet stortplaats. Niet hygiënisch. Ispanjac typisch cevenne dorp. Zomerseizoen overvol, buiten die tijd doods.

Air de Campingcar