Camping is gemoderniseerd. Nieuwe loosplaars voor Toilet en Grijswater, warm en koud water voor douches, nieuw elektra en water. En dat voor 12 Euro. Pal naast camping restaurantje met bijzonder gastvrije eigenaresse . Biologische en streekproducten Locale wijn) en eigen brouwerijtje

• mei 2022

voor ons een prima plek. inderdaad 1970 maar wel de ruimte. 1 geoot grasveld met veel bomen. samitair basis maar schoon en netjes. prima voor ons en de hond. het dorp is 2 minuten lopen.

• augustus 2021

elektriciteit deel je samen met de buren, wel veel kabel meenemen. leuk dorp met restaurants.

• mei 2022

• augustus 2021