update !!! water is aangesloten op 26/06/2022 losplaats voor chemisch toilet is niet proper achtergelaten jammer verder geen opmerkingen

• mei 2022

Op het oog goed verzorgde cp. In dorp de spar met wasmachine, een pizzeria en een bakker. Echter was alle service buiten gebruik gesteld behalve grijs water.

• maart 2022

We verbleven buiten het seizoen en het was rustig met de stad grotendeels gesloten. Een zeer schone en ruime plek met gratis faciliteiten. Mijn dank aan de gemeenschap voor hun gastvrijheid.

• mei 2022

• maart 2022