Rustige, kleine, basic camping. Wij hadden een prima plek, vriendelijke receptie. Wasmuntje voor 5 euro en gratis warme douches. Aangezien we buiten het seizoen kwamen waren de voorzieningen nog niet geopend maar dat is logisch.

AvMidden

Basic camping. Restaurant bleek op ma/di/wo dicht te zijn, beetje jammer, dat dit nergens vermeld was, verder alles oké, niet meer dan dat in ons geval. Ook nog zwaar onweer gehad, dus snel weer doorgereisd. Zo te lezen hebben anderen betere ervaringen gehad. Toiletgebouw oké, toiletten zonder bril.

Dr.-Livingstone

Kleine maar hele complete camping. Vrijwel allemaal schaduwplekken en op 50 meter een leuk riviertje. Net sanitair. Klein zwembad direct naast een restaurant waar ook de locals s’avonds komen eten. Bestelde broodjes worden naar je plek gebracht.

Camping La Tour de France