wat een uitzicht en vriendelijke ontvangst, heerlijke producten, we hebben melk,kaas en diverse yoghurt gekocht, nette prijzen, in de nacht super rustig, aanrader, wij komen zeker terug

• april 2023

Hartelijk ontvangst van de boerin. We hebben lekkere kaas en yoghurt gekocht. Prachtige plekje.

• november 2022

Geen diensten, maar een warm welkom. Op het platteland met de geuren ervan. Rustig, zelfs de dieren respecteren onze slaap. Ik raad deze stop aan alle natuurliefhebbers aan. Uitstekende kazen.

• april 2023

• november 2022